كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/2/3 دوشنبه همزمان با گرامیداشت روز جانباز؛ رئیس دانشگاه پیام نور با جانباز 70 درصد و عضو هیات علمی مرکزتهران غرب دیدار کرد

   همزمان با گرامیداشت روز جانباز، دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با دکتر شم بیاتی، جانباز و ایثارگر 70 درصد و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر زمانی در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ تمامی جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: جامعه ما همواره مدیون رشادت ها و ایثارگری های جانبازان سربلند و سرافراز کشور است و بسیار مفتخریم که در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور، جانبازان و ایثارگران غیوری همچون دکتر شم بیاتی حضور دارند.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: بدون شک حضور اساتیدی همچون شم بیاتی در کلاس های درس، علاوه بر علم، آموزه های معنوی بسیاری برای دانشجویان به همراه دارد و نسل جوان و آینده ساز کشور درس ایثار، رشادت و مقاومت را در محضر این استادان گرانقدر فرا می گیرند.
گفتنی است در این دیدار، دکتر ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، دکتر یزدانی مدیر کل امور ایثارگران ، مهندس صدر مدیرکل روابط عمومی و مهندس سپهر مدیر خبرگزاری یوپنا نیز حضور داشتند.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر