كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1395/11/26 سه‌شنبه معاون اداری و مالی در بازدید از استان خراسان شمالی:
معاون اداری و مالی در بازدید از استان خراسان شمالی:
وضعیت استخدامی کارکنان دانشگاه پیام نور ساماندهی می شود

معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، گفت: سیاست دانشگاه پیام نور، کیفی سازی آموزش، کاهش هزینه‌های جاری، ساماندهی وضعیت استخدامی نیروی انسانی دانشگاه و جلوگیری از ریزش دانشجو است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر فیصل حسنی در نشست با کارکنان دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌شمالی، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور نسبت به گذشته جایگاه و ثبات مدیریتی و درآمدی خودش را پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانشگاه پیام نور، وضعیت استخدامی و پیمانی مشروط بوده که سعی شد عنوان پیمانی مشروط از احکام اداری حذف شده و به پیمانی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور نمی‌‌توانند همزمان در دو دانشگاه مشغول به کار باشند و حتی حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را ندارند و این موضوع فقط با هماهنگی دانشگاه پیام نور امکان پذیر است.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ساماندهی نیروهای دانشگاه پیام نور، اذعان کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های پیام نور کشور شش هزار کارمند قراردادی و هزار و ۶۰۰ کارمند شرکتی دارد که پیش‌بینی می‌شود، همه کارمندان شرکتی وارد سیستم قراردادی شده و بحث سیستم شرکتی بسته شود.

وی تصریح کرد: در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل اداری و علمی و بازنگری در چارت سازمانی برای تبدیل وضعیت و ارتقای آنها تلاش هایی صورت گرفته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: تلاش بر این است تا دانشگاه‌های مراکز استان از نظر آموزشی و اداری به بهترین شکل ممکن، اداره و یک چارت کامل را تشکیل دهند و همه برنامه‌های آموزشی و مدیریتی در مراکز استان بیشتر تقویت شوند.

بر اساس این گزارش، معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور در این سفر یکروزه به استان خراسان شمالی دیدار با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استانداری خراسان شمالی و حضور در جلسه شورای اداری استان و همچنین نشست صمیمی با اعضای علمی و اداری دانشگاه پیام نور را در برنامه داشت.

دکتر حسنی همچنین از فعالیت های علمی، فرهنگی، اداری، آموزشی و عمرانی دانشگاه پیام نور استان خراسان شمالی بازدید کرد و با رؤسای مراکز و واحدهای تابعه دانشگاه پیام نور استان، به طور جداگانه نیز دیدار کرد.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر