كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1395/11/26 سه‌شنبه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور                                                
                                                                                                                
                                       
در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور :
حضور نفرات برتر مسابقات ورزشی دانشگاه های پیام نور در مسابقات برون مرزی دانشجویی
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت:  خداوند قادر منان را سپاس که با حول قوه الهی وتوجهات کریمانه حضرت ولی عصر (عج )توفیق حاصل شد که اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را به میزبانی استان مازندران برگذار نماییم .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده  در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور ابراز داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 1300 ورزشکار ، مربی وداور از 29 استان کشور در هفت رشته ورزشی فوتسال ، بسکتبال ، والیبال ،تکواندو ،کاراته،وشووشنا از تاریخ (24 الی 30 بهمن ماه ) به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس جشنواره فرهنگی ورزشی،" ورزش، نشاط و تندرستی " خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ ورزشی فرصت مغتنمی است که درآن شاهد یگانگی، وحدت، همدلی، ایثار، جوانمردی، شور وشوق وپویایی هرچه بیشتردربین دانشجویان باشیم. 
عبدالمهدی نصیرزاده در بخشی از سخنان خود به موفقیت دانشجویان کشورمان دربیست هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اشاره و گفت: درسال گذشته کاروان اعزامی در مسابقات توانست در جایگاه نهم دنیا قرارگیرد که افتخاری بزرگ برای میهن عزیزمان محسوب می گردد، که نقش قابل توجهی از این موفقیت توسط بانوان دانشجوی کشور بالاخص دانشجویان دانشگاه پیام نوررقم خورد.
وی ابراز کرد: نقاط قابل تامل می توان تعداد مدال های بیشتر بانوان دانشجوی کشور از آقایان دراین رویداد عظیم ورزشی اشاره داشت که این نشان از توان بالای دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور دارد.
دبیر شورای ورزش دانشگاه پیام نور از اعزام نفرات برتر این مسابقات به مسابقات برون مرزی وحضور در تیم های حاضر درلیگ های حرفه ای تحت عنوان باشگاه دانشگاه پیام نور خبردادو افزود جا دارد همین جا از ریاست عالی دانشگاه، قائم مقام محترم و معاون فرهنگی اجتماعی به واسطه حمایت های بی دریغ جهت فراهم آوردن این تسهیلات کمال تشکر وقدردانی را نمایم .
عضو هیات ریسه فدراسیون دانشجویی در پایان ابراز داشت: از حضور همه شما ورزشکاران ارجمند در این رویداد ورزشی کمال سپاس وقدرانی را دارم واعتقادم بر این است که اصل بررقابت بوده وبرد وباخت شما اصلا مطرح نیست امیدوارم که همگی شما عزیزان با سلامتی کمال وخاطره خوش استان مازندران را ترک نمایید. 

سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران: برنامه های ورزشی در دانشگاه پیام نور، مدون و مستمر است
سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور در کنار اجرای ماموریت های آموزشی و پژوهشی، در حوزه برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز برنامه ریزی خوبی دارد، گفت: برنامه های ورزشی در دانشگاه پیام نور، مدون و مستمر است.
اسدالله دیوسالار در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در سالن سید رسول حسینی ساری، اظهار کرد: نور اهل بیت روشن کننده مسیر زندگی ما است. 
وی با بیان اینکه با تمسک به اهل بیت (ع)، شیوه زندگانی سالم را درمی یابیم، افزود: آموزه های دینی در سراسر زندگی ما جاری و ساری است و بهره مند از انوار الهی هستیم.
سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه جامعه شناسان بر این باورند در زندگی ماشینی می توان از ورزش برای تجدید قوای روحی و جسمی افراد بهره برد، گفت: ورزش جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارد و به عنوان بخشی از فرهنگ این سرزمین قلمداد می شود تا خود را بشناسیم. 
دیوسالار با بیان اینکه بیش از هزار دانشجوی دختر از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در این مسابقات در هفت رشته ورزشی به رقابت می پردازند، گفت: ایجاد فضای سالم رقابتی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است و امیدواریم میزبانی شایسته باشیم.
امام جمعه موقت ساری تاکید کرد:
رعایت اخلاق در میادین ورزشی
امام جمعه موقت ساری یک ورزشکار نه فقط در بعد قهرمانی و مدال آوری بلکه باید در بعد اخلاق هم، تلاش کرده و هرگز این مقوله را ترک نکند چراکه جامعه اسلامی، ابعاد مختلفی دارد و یکی از این ابعاد، اخلاق نیکو است.
حجت الاسلام محمد قاسمی در مراسم افتتاحیه مسابقات دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در سالن سید رسول حسینی ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) دارای مقام و منزلت بسیار بالایی است و و زنان و مردان سرزمین ما باید این اسوه ایثار و فداکاری را الگوی خود قرار دهند.
وی خطاب به دانشجویان حاضر در این مراسم افزود: در عین تحصیل علم در دانشگاه برای جسم و روح، ورزش می کنید و باید این مساله را در زندگی خود جاری کنید که حضرت فاطمه (س) الگوی همه ما باشد.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه شب قدر خدا، شناخت و معرفت حضرت فاطمه زهرا (س) است، گفت: خیلی از ما فقط به اندازه زندگی نامه از حضرت زهرا (س) شناخت داریم در حالی که باید در زندگی فردی و اجتماعی، سیره آن حضرت را آویزه گوش کنیم.
قاسمی پرداختن به مقوله ورزش را امری انسان ساز عنوان و تصریح کرد: بیش از هزار نفر در این مسابقات شرکت دارند و امیدوارم از آنچه در عرصه ورزش آموخته اید، بهره ببرید.
وی با تاکید بر رعایت اخلاق در میادین ورزشی، گفت: یک ورزشکار نه فقط در بعد قهرمانی و مدال آوری بلکه باید در بعد اخلاق هم، تلاش کرده و هرگز این مقوله را ترک نکند چراکه جامعه اسلامی، ابعاد مختلفی دارد و یکی از این ابعاد، اخلاق نیکو است.
معاون سیاسی استاندار مازندران:
دولت برای سلامتی جسم و جان جامعه اهمیت قائل است
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت برای سلامتی جسم و جان جامعه اهمیت قائل است، گفت: گرد هم آوردن بیش از هزار ورزشکار از 520 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در این مسابقات، نشان دهنده درایت دولت است.
دکتر علیرضا یونسی در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور در سالن سید رسول حسینی ساری، اظهار کرد: مازندران، نگین گردشگری ایران نامیده می شود و به این خطه شهیدپرور خوش آمدید.
وی با بیان اینکه در 10 ماه امسال حدود 41 میلیون نفر گردشگر به مازندران سفر کردند، افزود: بندر امیرآباد سومین بندر بزرگ ایران در مازندران قرار داشته و بالاترین نرخ باسوادی در سطح کشور به مازندران اختصاص دارد. 
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حوزه گسترش اینترنت بعد از تهران مقام دوم کشوری در اختیار این استان است، گفت: مازندران از بیشترین دانشگاه غیرانتفاعی برخوردار بوده و از استان هایی است که نخستین بار حکومت شیعی تاسیس کرد و مازندران از یکدستی قومی برخوردار است.
این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی در سطح کشور و عرصه های بین المللی و المپیکی درخشیده اند، تصریح کرد: مازندران در حوزه ورزش قهرمانی هر یک روز، یک مدال برای ایران اسلامی کسب کرده است. بیش از 38 درصد مدال در المپیک ریو را مازندرانی ها کسب کردند.
یونسی با اشاره به اینکه دانشجویان سرمایه های عظیم ملت ما هستند، ادامه داد: جسم انسان نیازمند سلامتی و مراقبت است که با ورزش، می توان سلامتی را به دست آورد.
وی با بیان اینکه ملتی شاداب است که جسم و روح بالنده و سالم داشته باشند، خاطرنشان کرد: وقتی به عرصه ورزش وارد می شوید ضمن سلامتی جسم، از پاکی روح هم برخوردار می شوید.
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت برای سلامتی جسم و جان جامعه اهمیت قائل است، گفت: گرد هم آوردن بیش از هزار ورزشکار از 520 حوزه دانشگاه پیام نور در این مسابقات، نشان دهنده درایت دولت است. 

                                                                                                                            


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر