كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/10/16 شنبه برگزاری دوره های توانمند سازی ویژه مشاوران دانشجویی مراکز استانی
روزپنجشنبه مورخه 1396/10/14  معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی خبر داد:
دکتر کریم نجفی برزگر، معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی گفت : نخستین دوره های توانمند سازی ویژه مشاوران دانشجویی مراکز استانی باعنوان "مدیریت استرس وکنترل خشم" ، طی روزهای 12 و 13 دی ماه سال جاری، با حضور دکتر نور بالا مسئول اجرایی طرح همگانی سازی سلامت روان در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، برگزار می شود.
دکتر نجفی در نشست افتتاحیه افزود : اهداف این دوره ها، شناسایی آسیب های اجتماعی در محیط های دانشجویی، آموزش مهارتهای زندگی، گسترش روحیه نشاط، شادابی، امیدواری و برنامه های پیشگیرانه از عواقب رفتارهای پرخطر، آشنایی با مدیریت استرس در محیط دانشگاهی در جهت ارتقاء سلامت دانشجویان است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی تصریح کرد: وجود استرس و خشم، یک امر غریزی و طبیعی است،آنچه مهم است کنترل حوادث و مواردی است که استرس و خشم ایجاد می کند.
دکتر نجفی خاطر نشان کرد: خشم و استرس را نمی شود کلا از بین برد ولی با بالا بردن ظرفیت انسان ها و با استفاده از آموزه های دینی می توان آن ها را مدیریت و کنترل کرد.
معاون فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی در پایان افزود: برگزاری این دوره ها و آموزش و توانمند سازی مربیان و مشاوران دانشگاهی می تواند در حوزه های مدیریت استرس و کنترل خشم باعث سلامت دانشجویان در محیط دانشگاه و پیشرفت آنها در حوزه های تحصیل و آینده جوانان باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر